Amasya Üniversitesi Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştırma Hastanesi, acil servisteki 'Yeşil Alan'da yoğunluğu azaltmak ve hasta memnuniyetini artırmak amacıyla yeni bir düzenleme yaptı.
Haber Giriş Tarihi: 23.10.2025 15:32
Haber Güncellenme Tarihi: 23.10.2025 15:34
Muhabir:
Haber Merkezi
https://www.amasyapostasi.com/
Acil serviste yaşanan yoğunluğu önlemek amacıyla yapılan düzenlemeyle, yeşil alanda görevli sağlık personeli sayısı artırıldı. Artık 2 doktor ve 2 hemşire hastalarla ilgilenecek. Bu sayede hastalar daha kısa sürede muayene edilecek, bekleme süreleri kısalacak ve mağduriyetlerin önüne geçilecek.
Hastanenin koridor kısmına ise hasta ve yakınlarının rahatça bekleyebilmesi için koltuklar yerleştirildi, yönlendirme levhaları ve yer işaretlemeleriyle hastalar doğru bölümlere yönlendirilecek. Yapılan uygulamanın hem sağlık personelinin iş yükünü hafifleteceği hem de hasta memnuniyetini artıracağı belirtildi.
Hastane Başhekimi Doç. Dr. Hicabi Sezgin, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “Acil servisimizde özellikle yeşil alanda oluşan yoğunluğu azaltmak için bir düzenleme yaptık. Artık bu alanda iki doktor ve iki hemşiremiz görev yapacak. Hastalarımızın bekleme süreleri kısalacak, mağduriyet yaşanmayacak. Hedefimiz her zaman hasta memnuniyetini en üst seviyede tutmak” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Hastanede yeşil alan düzenlemesi
Amasya Üniversitesi Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştırma Hastanesi, acil servisteki 'Yeşil Alan'da yoğunluğu azaltmak ve hasta memnuniyetini artırmak amacıyla yeni bir düzenleme yaptı.
Acil serviste yaşanan yoğunluğu önlemek amacıyla yapılan düzenlemeyle, yeşil alanda görevli sağlık personeli sayısı artırıldı. Artık 2 doktor ve 2 hemşire hastalarla ilgilenecek. Bu sayede hastalar daha kısa sürede muayene edilecek, bekleme süreleri kısalacak ve mağduriyetlerin önüne geçilecek.
Hastanenin koridor kısmına ise hasta ve yakınlarının rahatça bekleyebilmesi için koltuklar yerleştirildi, yönlendirme levhaları ve yer işaretlemeleriyle hastalar doğru bölümlere yönlendirilecek. Yapılan uygulamanın hem sağlık personelinin iş yükünü hafifleteceği hem de hasta memnuniyetini artıracağı belirtildi.
Hastane Başhekimi Doç. Dr. Hicabi Sezgin, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “Acil servisimizde özellikle yeşil alanda oluşan yoğunluğu azaltmak için bir düzenleme yaptık. Artık bu alanda iki doktor ve iki hemşiremiz görev yapacak. Hastalarımızın bekleme süreleri kısalacak, mağduriyet yaşanmayacak. Hedefimiz her zaman hasta memnuniyetini en üst seviyede tutmak” dedi.
Haber: Sinan HARMANCI
En Çok Okunan Haberler